•  
    GRATIS VERZENDING

    Bestelling vanaf 50euro

  •  
    VOOR 16:00 BESTELD

    De volgende dag in huis

Klachtenbehandeling LuchtbedIn

Retouren binnen de bedenktijd van 14 dagen

  • Voordat u het artikel terugstuurt dient u dit ALTIJD te melden bij de klantenservice van LuchtbedIn.
  • U ontvangt als u in aanmerking komt voor het retouren een rma formulier met een uniek rma nummer die u dient in te vullen en bij het artikel toe te voegen.
  • Als u geen rma nummer heeft en er geen formulier is toegevoegd zullen we het artikel niet accepteren !
  • Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen wij u naar de veelgestelde vragen over garantie.
  • Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat LuchtbedIn niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. 
  • Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Defecte en Garantie

Heeft u een artikel dat defect is geraakt neem dan altijd contact op met de klantenservice van LuchtbedIn.
Wij bekijken de situatie en nemen eventueel contact op met de leverancier of sturen een nieuw onderdeel of artikel naar u toe.

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en hopen dat je 100% tevreden bent met je bestelling ,maar het kan voorkomen dat u niet tevreden bent.

U kunt dan terecht bij Webshop Keurmerk door uw klacht in te dienen via Webshop Keurmerk

De Geschillencommisie Webshop die wordt beheerd door de Stichting Geschillencommissie zal uw klacht onderzoeken en trachten op te lossen.

 Wij handelen altijd volgens de regels van Webshop Keurmerk!

Laden...